سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 تیر 21 , ساعت 10:1 صبح
فردی با ماسک پزشکی و عینک آفتابی و کلاه بیسبال درجریان کنفرانسی در مرکز مطالعات خاور نزدیک واشنگتن مدعی شد ایران قصد بزرگترین حمله تاریخ بشریت را دارد.

درجریان کنفرانسی در مرکز مطالعات خاور نزدیک واشنگتن در نمایشی ساختگی سخنرانی با ماسک و عینک آفتابی و کلاه بیسبال مدعی شد ایران قصد حمله پیش دستانه به اروپا ،رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی را دارد. 

در این نمایش ساختگی که نوعی توهین به شعور مخاطب می باشد فردی که خود را عضو اسبق سپاه پاسداران معرفی کرده و مدت 10 سال است برای سرویس اطلاعاتی آمریکا"سیا" کار می کند مدعی شد ایران قصد بزرگترین حمله ی "تاریخ بشریت " را دارد.

به ادعای سایت صهیونیستی "ynet " این فرد که نام مستعارش"رضا خلیلی" می باشد در جریان این کنفرانس به بهانه مخفی نگهداشتن هویتش در حالی برای ایراد افاضات وارد محل برگزاری کنفرانس شد که با یک ماسک اتاق جراحی و عینک افتابی و یک کلاه بیسبال صورتش را پوشانده بود.

وی در اظهاراتش که بیشتر به طنز و لودگی شبیه بود گفت : برآورد من این است که ایران نهایتا به اسراییل ، اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس حمله خواهد کرد لذا باید برای ممانعت از این اقدام ایران ، حمله پیش دستانه به ایران کرد.

این جاسوس سیا دولت "اوباما" را به سهل انگاری و غفلت در قبال ایران متهم کرد.

لازم به ذکر است اولین بار نیست این نوع دروغ پردازی ها از سوی "سیا" و سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی برای توجیه برخی اقدامات و جنایات ارائه می شود بطوریکه در سال 2003 وزیر خارجه وقت آمریکا "کالین پاول" برای توجیه حمله به عراق به کلی دروغ پردازی رسمی در خصوص سلاح های کشتارجمعی عراق در سازمان ملل پرداخت، سلاح هایی تخیلی که پس از گذشت 7 سال از اشغال عراق هنوز کشف نشده اند.

مقامات آمریکایی به گزاف توقع دارند مردم جهان خیال بافی ها و چرندیات یک فرد" مجهول الهویه" را در مراسمی شبیه به "خیمه شب بازی" بپذیرند در حالیکه مقامات رسمی این کشور در گذشته با دروغ هایی فاحش افکار عمومی جهانیان را فریب داده اند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ